יום ראשון, 1 ביולי 2012

מניו זילנד לVINPEARL - דיה

במזרח!!!
ביום שלישי בתאריך 29.5.12 טסנו מניו זילנד לתאילנד, ואז עברנו את כול הדברים שצריך לעבור בשדה תעופה (דרכונים, תיקים ...), עברנו את כול הדברים ולקחנו מונית והתחלנו לנסוע לבית מלון, לבית מלון הזה קראו D&D Inn . וגם הינו בו בפעם הראשונה שהגענו לתאילנד (אחרי ירדן), הגענו אל המלון והלכנו לישון.
קמנו בבבוקר והרוחב נראה ממש אחרת מניו זילנד, היה בו מלא דוכנים, והבשר – אתם יודעים איך נראה הבשר, תוליים אותו בחוץ ולא שמים אותו במקרר, אז כול מי שאוכל את הבשר נהיה לו קילקול קיבה (מזל שאנו אוכלים כשר).
שומרים על ארמון מלך קמבודיה
משקה קוקוס אופיני למזרח

אם תרצו לדעת איך האנשים נראים במזרח – הם נראים קטנים ורזים והפרצוף שלהם קצת מחוץ, והעניים מתוחות לצדדים. והם נוסעים רק עם אופנועים, טוקטוקים או אופניים.
ובנושא הקארוון אני מרגישה לא נוח, כי אנחנו לא יכולים להוציא מהתיקים כול מיני דברים שרוצים.
ופתאום התחילו להיות מליון בתים ומליון אנשים, אני חושבת שהמעבר מניו זילנד למזרח היה לי קצת קשה בגלל שגם נהיה פתאום רותח. וגם לינאי בפעם הראשונה שהינו במזרח הוא לבש רק פליז כי הוא היה רגיל לחורף של ישראל, עכשיו הוא התרגל והסתפר ושמח ללבוש קצר.

בגן עם שירלי ומאיה
ביום שני 11.6.12 קמנו בבוקר, התארגנו והלכנו אל בית חב"ד, בבית חב"ד הזה יש גן, ובגן הזה מדברים עברית ואנו הלכנו אליו. בגן היו אפרוחים אז הוצאנו אותם מהכלוב שלהם, ואז היה לנו שיעור אומנות והיכנו שם ציורים וברכות, מתי שגמרנו את החוג אז הלכנו ללמוד קצת דברים מבית הספר שלנו.

אמא ואבא חזרו, אמרנו שלום ותודה ואז הלכנו איתם לתחנת האוטובוס כי הינו צרכים לעבור עיר. אז הכנסנו את כל התיקים הגדולים לבטן של האוטובוס ואת התיקים הקטנים אנחנו סחבנו. זאת היתה דרך עם הרבה קפיצות, בדרך דבר ראשון נרדמנו, ואחרי זה קמנו ושיחקנו בטבלאת ובלפטופ. ואחרי זה שמנו סרט בטאבלת ואבא היה
במחשב.

הגענו מאוחר בלילה אז מיד לקחנו מונית למלון כול שהוא, הגענו והלכו לישון ואני נהנתי מאוד מאוד ....

בלונה פרק ובפארק מים!!!
ביום שני קמנו מוקדם, אכלנו ארוחת בוקר והלכנו לתחנת האוטבוס, אבא הלך לקנות בגטים ואנחנו נשארנו בתחנת האוטובוס, מתי שאבא חיפש לנו בגטים ראינו את האוטובוס שאנו צרכים חולף, אבל אמא אמרה לו להמשיך בגלל שאבא טרם חזר. מתי שאבא חזר לא הגיע האוטובוס, אז חיכנו כמה קות עד שהאוטובוס הגיע, מתי שהאוטובוס הגיע עלינו עליו. הגענו אל תחנת האוטובוס ובשביל להגיע אל הלונה פארק הינו צרכים לעבור לאי, היה אפשר או לעבור ברכבל או במעבורת, אנחנו עברנו ברכבל ואמא אומרת שזה הרכבל הכי ארוך בכל העולם שעובר מעל ים, הוא לקח בערך 12 דקות. כשגמרנו את הרכבל ואם תרצו לדעת איך קראו לאי של הלונה פארק אז קראו לו אי VINPERAL, המליצו לנו ללכת קודם לפארק מים ורק אחרי זה ללונה פארק, אני בהתחלה הלכתי אל המגלשות הקטנות ורק אחרי זה הלכתי אל המפחידות, היתה מגלשה אחת מהזה מפחידה ויפה כי היא היתה בחושך מוחלט ובאמצע היו קרני שמש צבועניים, והיה פשוט מדהים ואני נהנתי מאוד.

הלכנו לאזור של הפארק הרגיל דבר ראשון הלכנו לאזור של הבנין כדי להיות בשעות החמת בתך הבנין, אחרי זה יצאנו החוצה, אמא ינאי אבא ואנוש הלכו לבימבות וזהר ואני הלכנו למופע קוסמות.