יום חמישי, 7 ביוני 2012

מים מים איזה כיף - דיה

במעינות החמים

ביום שני קמנו מאוחר ואז נסענו קצת והגענו אל חוף הים והלכנ בחוף עד למקום עם מים חמים, אבא השכיר 2 אתי חפירה והתחיל לחפור, חפרנו הרבה עד שהגענו למים חמים ושחקנו הרבה בבריכה שנוצרה לנו, היה ממש כיף.

ואז חזרנו לקראוון והמשכנו לנסוע לפארק חבלים, זהר עשתה בחבלים ואני גם נסיתי קצת לטפס אבל לאחר כמה מטרים של טיפוס קצת פחדתי אז עשו לי נדנדה שיורדת למטה, ואבא עשה כאילו בנאג'י וקפץ על נדנדה גבוהה,נישארנו מלה זמן והלכנו לחפש מקום לישון מצאנו נשארנו ואני שוב נהנתי מאד.

מוזיאון של דברים העובדים במים

ביום שלישי התחלנו בנסיעה והגענו לטיול, זהר ואני לא רצינו ללכת לטיול אז נשארנו בקראוון, אנוש ינאי אמא ואבא יצאו לטיול, כשחזרו המשכנו לעוד טיול הפעם זהר ואני הלכנו גם לטיול, הגענו ומצאנו מפל, אבא עבר לצד השני של הנחל וגם אני עברתי, ואז גם זהר רצתה לעבור אז היא עברה לצד השני אמא צלמה אותנו.

נסענו עוד טיפה והגענו למוזיאון, אבא הלך לשלם ונכנסנו למוזיאון, היתה שם גינת ירק עם פלפל חריף, ברוקלי, המון בצל ירוק, חצילים ועוד ירקות נוספים. עברנו את גנת הירק והמשכנו ללכת בדרך ראינו אגם עם מזרקה שיכולנו להזיז אותה, בדרך ראינו שעון שזז ע"י מים ועוד כול מיני דברים נוספים שעובדים על מים, הגענו לגן משחקים מאוד כיפי ואמא ראתה שאנו נהנים אז היא שאלה אותנו אם אנחנו רוצים לאכול שם ארוחת צהרים ואנו אמרנו כן, אמא הלכה להביא את הדברים לאוכל, אחרי האוכל שיחקנו עוד וחזרנו לקראוון והלכנו לחפש מקום לישון ואני נהנתי מאד מאד מאד ...

1. משפחת פלק האלופה!!!

אתם חיים הלכה למעשה את החלום שרובנו אפילו לא מעזים לחלום!
    איזה מרגש לקרוא על כל החוויות שכולכם עוברים, על ההרפתקאות והעצמאות של כל הילדים. אין ספק שהענקתם להם מתנה שתשפיע ותעצב אותם בהמשך הדרך.

גאים בכם, אתם מעוררים בנו השראה.